Od miejskiej Toyoty Aygo za 30 000 zł po supersportowego Mercedesa SLR za 2 500 000 zł. Lista pojazdów zabezpieczanych przed kradzieżą za pomocą systemów lokalizacji radiowej wydłuża się i może zaskoczyć.
Nieważne, czy jest to luksusowe auto klasy premium, samochód do jazdy miejskiej czy maszyna budowlana. Złodzieje nie gardzą żadnym łupem. Trudno się zatem dziwić, że Polacy chcą zabezpieczać wszystkie posiadane pojazdy. Z punktu widzenia skuteczności, prym na całym świecie wiodą rozwiązania wykorzystujące lokalizację radiową. Dzięki możliwości namierzenia skradzionego pojazdu z dokładnością do kilku centymetrów, system minimalizuje ryzyko utraty mienia.
- Nawet w przypadku zastosowania przez złodziei zagłuszarek fal elektromagnetycznych, co jest powszechną praktyką, pojazd wyposażony w GanTrack GGS1000 można zlokalizować. Nie traci się też zasięgu w garażach podziemnych czy stalowych kontenerach - komentuje Dominika Włodarczyk, Key Account Manager w Gannet Guard Systems.
- Nawet w przypadku zastosowania przez złodziei zagłuszarek fal elektromagnetycznych, co jest powszechną praktyką, pojazd wyposażony w GanTrack GGS1000 można zlokalizować. Nie traci się też zasięgu w garażach podziemnych czy stalowych kontenerach - komentuje Dominika Włodarczyk, Key Account Manager w Gannet Guard Systems.
W system radiowy wyposażane są nie tylko najdroższe auta i maszyny z segmentu Premium. Coraz częściej z systemu lokalizacji radiowej korzystają właściciele tańszych pojazdów, także używanych. Przyczyną tego zjawiska może być fakt, że w ostatnich latach policjanci zauważyli wzrost „popytu” na auta kilku-, a nawet kilkunastoletnie
- Najczęściej kradzione są samochody japońskie oraz Volkswageny i Audi. Złodzieje zainteresowani są (…) pojazdami starszymi, które zwykle kradzione są z przeznaczeniem na części. Z tego względu często odzyskanie skradzionego pojazdu jest niemożliwe, natomiast odkrywamy elementy kradzionych aut w „dziuplach” samochodowych - komentuje kom. Alicja Śledziona, rzecznik prasowy Mazowieckiego Komendanta Wojewódzkiego Policji.
inf. pras.
- Najczęściej kradzione są samochody japońskie oraz Volkswageny i Audi. Złodzieje zainteresowani są (…) pojazdami starszymi, które zwykle kradzione są z przeznaczeniem na części. Z tego względu często odzyskanie skradzionego pojazdu jest niemożliwe, natomiast odkrywamy elementy kradzionych aut w „dziuplach” samochodowych - komentuje kom. Alicja Śledziona, rzecznik prasowy Mazowieckiego Komendanta Wojewódzkiego Policji.
inf. pras.
Komentarze (0) pokaż wszystkie komentarze w serwisie
Dodaj komentarz Odśwież
Dodawaj komentarze jako zarejestrowany użytkownik - zaloguj się lub wejdź przez