Wiemy , gdzie powstaną „Podwórka NIVEA ”! Zakończył się etap konkursowy akcji „Podwórko NIVEA”, który wyłonił 40 zwycięskich lokalizacji. Niestety na tej liście nie znalazł się Olsztyn.
W tegorocznej inicjatywie wzięło udział aż 1117 gmin i spółdzielni mieszkaniowych z całej Polski . W Internetowym głosowaniu na zwycięskie lokalizacje, w których powstaną Rodzinne Miejsca Zabaw, Polacy oddali łącznie ponad 18 milionów głosów . Już wkrótce powstanie 40 Podwórek NIVEA.
— Motywacja lokalnych społeczności, zainteresowanie mediów i aktywność samych pracowników przerosły nawet nasze oczekiwania. W czasie trwania tegorocznej akcji otrzymaliśmy wiele podziękowań i ciepłych słów, które upewniły nas w przekonaniu, że takie inicjatywy są dzisiaj niezwykle potrzebne — wyjaśnia Katarzyna Milanovic, general manager NIVEA Polska. — Kto głosował? Już pierwsze dni głosowania pokazały, że Polacy potrafią się mobilizować, aby wspólnie osiągnąć wymarzony cel. Lokalne społeczności rywalizowały ze sobą, motywując mieszkańców okolic do regularnego oddawania głosów. Niesłabnąca motywacja, kreatywna promocja własnego regionu i pozytywna energia, to synonimy tegorocznego konkursu . Do głosowania zachęcali niemal wszyscy — dzieci, rodzice, nauczyciele, przedstawiciele samorządów, a nawet polskie gwiazdy! Wśród najbardziej aktywnych głosujących byli młodzi rodzice.
Jak przyznaje Urszula Kosior ze Starachowic:
— Jako mama 2-letniej córeczki marzyłam, aby w mojej okolicy powstało miejsce, w którym będę mogła aktywnie spędzać czas z moją pociechą . Przez cały okres trwania konkursu aktywnie zachęcałam wszystkich znajomych do głosowania — i opłaciło się ! Nie mogę się doczekać dnia w którym wreszcie z Rozalką pójdziemy na „Podwórko NIVEA” — tłumaczy.
Siła lokalnych społeczności „Podwórko NIVEA” to nie tylko projekt, w którym do wygrania były wyjątkowe, nowoczesne place zabaw, to przede wszystkim ogromna dawka pozytywnej energii, płynąca z każdego miejsca w Polsce. Powodzenie gmin i spółdzielni mieszkaniowych w konkursie zależało wyłącznie od zaangażowania i mobilizacji mieszkańców. Polacy nagrywali filmy, motywowali się na portalach społecznościowych , a nawet organizowali miejskie marsze na rzecz Rodzinnych Miejsc Zabaw.
mat. prasowe
— Motywacja lokalnych społeczności, zainteresowanie mediów i aktywność samych pracowników przerosły nawet nasze oczekiwania. W czasie trwania tegorocznej akcji otrzymaliśmy wiele podziękowań i ciepłych słów, które upewniły nas w przekonaniu, że takie inicjatywy są dzisiaj niezwykle potrzebne — wyjaśnia Katarzyna Milanovic, general manager NIVEA Polska. — Kto głosował? Już pierwsze dni głosowania pokazały, że Polacy potrafią się mobilizować, aby wspólnie osiągnąć wymarzony cel. Lokalne społeczności rywalizowały ze sobą, motywując mieszkańców okolic do regularnego oddawania głosów. Niesłabnąca motywacja, kreatywna promocja własnego regionu i pozytywna energia, to synonimy tegorocznego konkursu . Do głosowania zachęcali niemal wszyscy — dzieci, rodzice, nauczyciele, przedstawiciele samorządów, a nawet polskie gwiazdy! Wśród najbardziej aktywnych głosujących byli młodzi rodzice.
Jak przyznaje Urszula Kosior ze Starachowic:
— Jako mama 2-letniej córeczki marzyłam, aby w mojej okolicy powstało miejsce, w którym będę mogła aktywnie spędzać czas z moją pociechą . Przez cały okres trwania konkursu aktywnie zachęcałam wszystkich znajomych do głosowania — i opłaciło się ! Nie mogę się doczekać dnia w którym wreszcie z Rozalką pójdziemy na „Podwórko NIVEA” — tłumaczy.
Siła lokalnych społeczności „Podwórko NIVEA” to nie tylko projekt, w którym do wygrania były wyjątkowe, nowoczesne place zabaw, to przede wszystkim ogromna dawka pozytywnej energii, płynąca z każdego miejsca w Polsce. Powodzenie gmin i spółdzielni mieszkaniowych w konkursie zależało wyłącznie od zaangażowania i mobilizacji mieszkańców. Polacy nagrywali filmy, motywowali się na portalach społecznościowych , a nawet organizowali miejskie marsze na rzecz Rodzinnych Miejsc Zabaw.
mat. prasowe
Komentarze (0) pokaż wszystkie komentarze w serwisie
Dodaj komentarz Odśwież
Dodawaj komentarze jako zarejestrowany użytkownik - zaloguj się lub wejdź przez