Poniedziałek, 22 stycznia 2018

Łukasz Kruszewski

  • Alternatywne metody generowania leadów

    2018-01-15 22:08:15

    Nadszedł czas decyzji. Dotychczas postępująca integracja branżowa z fazy spotkań szkoleniowo-towarzyskich przeszła do etapu budowania wspólnej osi interesów. Wspólnej strategicznej polityki układania rynku nieruchomości #poswojemu. Nie wiem na jak długo, ale wiem, że w końcu zaczniemy intensywniej rozglądać się za alternatywą. Za poszukiwaniem...

  • Marketingowe trendy rynku nieruchomości na 2018

    2018-01-03 22:16:11

    Kryptowaluty biją kolejne rekordy. Banki testują technologię blockchain i wprowadzają wirtualnych asystentów. Facebook odpala marketplace, a polskie start-upy nieruchomościowe zyskują w oczach inwestorów. Czy w tej rzeczywistości jest miejsce dla pośredników. Sprawdź marketingowe trendy rynku nieruchomości na 2018 rok. Jeśli masz już...

  • Podsumowanie Kursu – Skuteczne sposoby pracy z ofertą

    2017-12-20 22:48:02

    Jak stworzyć atrakcyjny opis nieruchomości? Jak w praktyce wykorzystać cykl życia oferty? Co zrobić z uzyskanymi preferencjami poszukujących? Jak bezkosztowo zwiększyć reklamę ogłoszenia? Na te i inne pytania, wraz z serwisem Nieruchomosci-online.pl, odpowiadałem w kursie „Skuteczne sposoby pracy z ofertą”. Oto podsumowanie projektu!...

  • Marketplace już w Polsce. Jak to wpłynie na biznes Biur Nieruchomości?

    2017-12-04 09:19:26

      Czy to za sprawą niedawnych podwyżek cen przez portale, czy też co raz większej świadomości wśród pośredników, wiele osób z nieskrywaną radością komentowało wprowadzanie usługi do Polski. Marketplace wprowadzany jest w Polsce etapami.  Mark Zukerberg zapowiadał je jako narzędzie, które ma wspomóc lokalne społeczności we...

  • Nadszedł czas decyzji. Podwyżki, marketplace’y i zdrowy rozsądek.

    2017-11-29 22:44:16

    Tym razem nie jest to burza w szklance wody. Fundamenty biznesu pośredników nieruchomości zostały solidnie wstrząśnięte i przyszłość jest czarniejsza niż polityczne scenariusze. Nadszedł czas decyzji. Tym wstępem w oczywisty sposób nawiązuje do ogłoszonych podwyżek w otodom.pl. I nie byłoby w tym nic dziwnego – wszak wiele osób...

  • Sukces leży w umiejętności przyjęcia punktu widzenia innych. Wywiad z Krzysztofem Rzepkowskim

    2017-11-22 23:00:00

    Jak powiedział Henry Ford, „Jeśli jest w ogóle jakiś sekret sukcesu leży on w umiejętności przyjęcia punktu widzenia innych i patrzeniu na rzeczy zarówno z pozycji rozmówcy, jak i własnej”. Te słowa stały się moim życiowym i zawodowym credo, które zamknąłem w haśle „Buty Klienta”. O tym, jak nietypowo można działać...

  • Przewodnik – jak liczyć efektywność promocji ofert?

    2017-04-25 00:14:25

    „Połowa pieniędzy wydawanych na reklamę idzie w błoto. Problem w tym, że nie wiem, która to połowa”. John Wanamaker prowadząc własne domy towarowe wprowadził – nowatorskie jak na owe czasy – skuteczne techniki promocji, takie jak stałe ceny czy gwarancje zwrotów. Ponad wiek temu niestrudzenie borykał się jednak z trudnością z...

  • Pośrednik ogołocony do cna!

    2017-04-28 00:06:09

    To boli kiedy wydaje Ci się, że każdy jest przeciwko Tobie. Chcesz się rozwijać, iść do przodu a czujesz się atakowany. Jakbyś był na ringu i walczył z Tysonem. Za jakie grzechy pytasz? Ja chcę tylko prowadzić biuro i pomagać sprzedawać nieruchomości. A tu jesteś ogołocony do cna!  Michał Szafrański, człowiek który poruszył polską...

  • Fixly – pomoc w usługach na jedno kliknięcie!

    2017-05-18 11:38:47

    Fixly to nowy serwis, który ma zapewniać poszukującym satysfakcjonującą liczbę ofert, a dla usługodawców być skutecznym źródłem pozyskiwania klientów. W niedalekiej przyszłości nowa platforma koncernu Naspers ma być pierwszym punktem kontaktu dla kogoś, kto szybko chce znaleźć pomoc. Brzmi ciekawie, prawda? Przed Tobą krótki...

  • Jak skutecznie obsługiwać leady?

    2017-05-22 22:10:10

    Czasami, aby się dynamicznie rozwijać, zamiast wprowadzać coraz to nowe projekty, wystarczy uszczelnić obecne działania. Zlikwidować luki, przez które wyciekają ciężko zarobione pieniądze. W biznesie pośrednika sprowadza się to do zagadnienia skutecznego obsługiwania leadów. Dziś właśnie o tym! Biznes w nieruchomościach ma dwie twarze....

  • Pośrednik (nie)potrzebny. Krótki manifest.

    2017-06-12 23:07:22

    Podobno najlepszą metodą przewidywania przyszłości jest jej tworzenie. Bez wątpienia jednak najlepszą metodą unikania kłopotów jest zapobieganie ich powstawaniu. Ale kto by na to zważał. Pośrednik nieruchomości. Prawdziwy zawód zaufania publicznego. Specjalista w swoim fachu. Baczny obserwator rynku, który w każdym momencie ma pełen...

  • Cykl #ProfesjonalnyAgent. Podsumowanie i zapowiedź: Internetowy kurs pracy z ofertą!

    2017-07-18 11:28:33

    Rok temu ukazał się pierwszy artykuł zapowiadający cykl #ProfesjonalnyAgent, który prowadziłem wspólnie z serwisem Nieruchomosci-online. Postawiliśmy sobie ambitny cel. Stworzyć praktyczne treści dla pośredników, dzięki którym będą oni mogli poprawić swój biznes.  Skuteczniej wyróżniać oferty, szybciej odpowiadać na zapytania...

  • Cykl życia oferty. Jak układać sprzedaż?

    2017-07-27 12:23:59

    Od wieki wieków najważniejszą wartością w sprzedaży jest zaufanie, a najistotniejszym czynnikiem sprzedażowym czas. W końcu to nie kto inny jak guru zarządzania i marketingu Peter Druker wyraził właśnie pogląd, że “jedyne na rynku co się liczby to czas”. W miarę obecności oferty na rynku zmienia się relacja popytu do podaży. To...

  • Ja (nie)współpracuję!

    2017-08-10 21:18:22

    Partnerskie zasady. Życzliwość. Szacunek. Wspólne standardy. Wsparcie. Wszystkie te wartości czy deklaracje, kryjące się za ideą współpracy to mrzonki. Wydaje się, że współpraca między pośrednikami to czysty partykularyzm o to, ile kto wyciągnie. Takie podejście to choroba dławiąca środowisko i niszcząca je od środka. Temat współpracy...

  • Rób swoje i nie oglądaj się na innych. Wywiad z Michałem Kurczyckim.

    2017-08-31 21:06:05

    W swoim podejściu do zarządzania przyjmuję założenie „Rób swoje i nie oglądaj się na innych”. Gdybyśmy chcieli robić to samo co konkurencja, inwestowalibyśmy w drogie kampanie reklamowe, a później egzekwowali zwrot wydatków od klientów. Rozmowa z Michałem Kurczyckim, CEO Nieruchomosci-online.pl. Łukasz Kruszewski: Każda...