Czwartek, 14 grudnia 2017

Życie zaczyna się po trzydziestce!

• To se ne vrati- listopad 2017 w zdjęciach

2017-12-05 18:13:00

Nawet się cieszę, że nastał już grudzień. A listopad? Był tak smętny, że musiałam go sobie umilać na milion sposobów. Od zmiany koloru włosów począwszy, na powiększeniu rodziny skończywszy.Tak, wybrałam się w drugiej połowie miesiąca do fryzjera z zamiarem zrobienia odrostu. Wyszłam z salonu ruda. Nie ma to jak spontan w...

• Rodzina nam się powiększyła

2017-11-29 19:14:00

Nie wiem jak to się stało. To była zupełnie niekontrolowana decyzja. Podjęta ad hoc. Padło hasło "kot". Padł odzew "olx". Za pół godziny byliśmy już w aucie i jechaliśmy za Olsztyn po dwumiesięcznego kotka.Kto mnie zna, wie, że lubię prążkowane koty. Kiedyś, tuż po ślubie przygarnęliśmy sobie takiego. Mieszkaliśmy wtedy na osiedlu...

• Pierzga, ciasto drożdżowe i baśnie Braci Grimm

2017-11-16 17:02:00

Na Podlasiu nie byłam całe wieki, bo od lipca, kiedy to codziennie zdawałam relację z mego  pobytu u rodziców. Teraz nie jest  już tam tak zielono jak latem, ale są inne rozrywki niż chodzenie na boso po porannej rosie.Kiedy pokończyły nam się wszystkie słoiki i zatęskniłam za rodziną, nie było innej opcji, jak zatankować...

• To se ne vrati- październik 2017 w zdjęciach

2017-11-08 17:28:00

Przeczołgał mnie trochę październik- piździernik. Otarłam się delikatnie o jesienną depresję, no ale przecież mam jakieś tam swoje pomysły, jak nie iść tą drogą.Przeczytałam trzy książki:"Rosół z kury domowej" Nataszy SochyCzytało się dość szybko, ale czy jakaś refleksja  pozostanie? Owszem , czasem daję się skusić...

• 10 pierwszych razów (we wrześniu i październiku)

2017-10-30 14:42:00

Nadszedł czas na kolejne zestawienie moich inicjacji. O wcześniejszym próbowaniu nowych rzeczy można przeczytać TU, TU, czy chociażby TU.We wrześniu i październiku spróbowałam po raz pierwszy następujących potraw, aktywności i urządzeń:1. Kłącze kurkumyDo tej pory używałam w kuchni wyłącznie sproszkowanej kurkumy. Postanowiłam...

• Mąż chciał mnie otruć

2017-09-26 14:11:00

Może nie byłoby tak źle, może za bardzo spanikowałam. A może wcale nie. Danie, które było wysoko na mojej top liście przysmaków wszech czasów, zostało z niej wykreślone. Czy raz na zawsze? Na pewno na długo... Późnym środowym popołudniem wybraliśmy się z mężem na grzyby. Wszak już na jednym owocnym grzybobraniu byliśmy tej jesieni,...

• 10 pierwszych razów (w lipcu i sierpniu)

2017-09-29 20:36:00

Przyszła pora na kolejny post z serii "10 pierwszych razów". Fajnie jest kolekcjonować nowe doświadczenia, tym bardziej, że życie samo je podsuwa. Oto jakie nowości zaliczyłam w czasie wakacji:1. Złowiłam rybkę. Szkoda, że nie złotą, echhh... A tak szczerze mówiąc, nie mam zamiaru powtarzać tego doświadczenia. Raz mi wystarczył....

• To se ne vrati- wrzesień 2017 w zdjęciach

2017-10-06 14:45:00

Oj, dał mi się wrzesień we znaki nieznośną pogodą! Dopiero pod koniec miesiąca zaczęło się klarować coś na kształt złotej polskiej jesieni. Dobre i to, lepszy rydz niż nic. A jeśli o rydzach mowa, to w końcu udało mi się zobaczyć rydza w lesie. Najważniejszym akcentem września było dla mnie niezaprzeczalnie pójście mojej...

• Szybkim krokiem po Atenach

2017-10-11 16:34:00

Jednym z ważniejszych punktów Greckich Wakacji była krótka, acz treściwa wycieczka do Aten. Nie żadna tam fakultatywna z biura podróży, tylko totalny spontan. Przewodniczką była nasza koleżanka, która kiedyś pracowała w Atenach i dobrze zna miasto.Z Kinetta Beach Resort &Spa mieliśmy stosunkowo łatwe połączenie kolejowe ze stolicą...

• Rzymskie wakacje w piździerniku

2017-10-20 20:25:00

Były już greckie wakacje, więc czemu nie zafundować sobie rzymskich? Tym bardziej, że za oknem jest jak jest.Chociaż naprawdę lubię swoją pracę, czasem mam jej serdecznie dość i potrzebuję odpocząć od laptopa i telefonu. Zmęczenie materiału i przegrzanie procesora dają o sobie znać mniej więcej o tej samej porze roku (KLIK).Czując...

• Kinetta Beach Resort & Spa

2017-09-15 12:57:00

Podczas naszych Wielkich Greckich Wakacji mieszkaliśmy w hotelu Kinetta Beach, położonym przy samej plaży, z niezwykłym widokiem na góry. Muszę przyznać, że przed wyjazdem nie pałałam entuzjazmem. Trochę za sprawą fobii lotniczej, trochę przez wygooglowane opinie o ośrodku. Okazało się, że to wyssane z palca bzdury, które nie sprawdziły.Po...

• To se ne vrati- sierpień 2017 w zdjęciach

2017-09-10 10:56:00

Naprawdę nie wiem, kiedy minęło to lato. A sierpień to w ogóle był za krótki. Ale pewnie taki właśnie powinien być. Tylko ja w tym całym rozgardiaszu byłam nie całkiem uważna. Przede wszystkim więc zajęta byłam nieustannym pakowaniem i rozpakowywaniem. Głównie za sprawą przeprowadzki. No i greckich wakacji, które opisałam...

• Moje Wielkie Greckie Wakacje, cz.2

2017-09-05 13:46:00

Mój folder ze zdjęciami z Grecji zdaje się nie mieć końca. Tak dobrze mi tam było. Otulona promieniami słońca, stąpając po ciepłej kamienistej plaży czułam się nadzwyczaj bezpiecznie i beztrosko. Minusem takiego klimatu jest to, że nie da się tam normalnie funkcjonować, tzn. pracować, prowadzić gospodarstwo domowe, etc. Dla mnie,...

• Moje Wielkie Greckie Wakacje, cz.1

2017-08-27 16:12:00

Kiedy polskie lato jest jakie jest, wracam do wspomnień z gorącej Grecji, gdzie miałam wszystko, czego mi potrzeba do szczęścia- morze, góry, słońce, rodzinę i fantastycznych ludzi u boku.Wystarczyło zmienić klimat na siedem dni, by naładować baterie. Jednak słońce i woda są ludziom niezbędne do życia. Ja, osoba dotychczas sceptycznie...

• 10 pierwszych razów (w maju i czerwcu)

2017-08-25 22:32:00

Pierwsze razy są często decydujące. Albo łapiemy bakcyla i brniemy w coś dalej, albo wręcz przeciwnie, nie wracamy już nigdy do danej aktywności. Próbować jednak zawsze warto.Oto jakich nowych rzeczy spróbowałam w maju i czerwcu:1. Sadzenie ziemniaków i cebuli.Wraz z ustaniem wiosennych przymrozków, mój ojciec zarządził zakładanie...