Sobota, 20 kwietnia 2024

Honda czeka, jedź na wycieczkę! Głosujcie na trasy!

2014-06-10 13:30:42 (ost. akt: 2014-06-24 10:12:17)

Autor zdjęcia: honda

Podziel się:

Tylko do środy, 25 czerwca do godz. 12 możecie głosować faworytów. Kto pojedzie hondą na wycieczkę?

Zakończyliśmy już przyjmowanie zgłoszeń, przyszedł czas na głosowanie. Która trasa jest najciekawsza?
Najlepszą propozycję wybierają czytelnicy w głosowaniu sms-owym. A jest o co walczyć! Na laureata czeka zatankowana na weekend - 27-29.06.2014 - honda civic tourer. To nie jest zwykłe kombi. Auto zachwyca przestronnym, jasnym wnętrzem. Idealnie łączy elegancję z niezwykle dużą przestrzenią bagażową i to, co najważniejsze — jest bezpieczne dla rodzin.

Jak głosować
Chcesz przyznać 1 głos, wyślij sms o treści no.ha.x, gdzie x oznacza numer porządkowy, pod numer 71160 (koszt 1,23 zł), 3 głosy - pod numer 7248 (2,46 zł), 5 głosów - sms pod numer 73601 (3,69 zł).

7. Propozycja trasy Adrianny Leśniewskiej. Wyślij sms o treści no.ha.7 pod numer 71160 (1 głos) lub 7248 (3 głosy) lub 73601 (5 głosów)
Z miłości do mostów
Chcemy zobaczyć przepiękne okolice, w tym mosty bliźniacze w Stańczykach, Most Poniatowski w Warszawie, metalowy i potężny most w Grudziądzu oraz niegdyś największy most w Polsce w Tczewie, a po udanym weekendzie wracamy do ukochanego Olsztyna. A dzięki wygranej pojadę do najliczniejszego w mosty miasta w Polsce, Wrocławia!

6. Propozycja trasy Krzysztofa Buckiego. Wyślij sms o treści no.ha.6 pod numer 71160 (1 głos) lub 7248 (3 głosy) lub 73601 (5 głosów)

Piątek po pracy, godzina 16. Wizyta w salonie Hondy. Szybko załatwiamy formalności i nie tracąc czasu siadamy za kierownicą Civic'a. Krajową 16-stką kierujemy się w stronę Iławy. Pierwszy cel - Stare Jabłonki i piaszczyste boiska Beach Volleball World Tour. Tu poczujemy przedsmak i atmosferę zbliżających się siatkarskich mistrzostw świata. Następnie udajemy się do oddalonej około 20 km Ostródy, gdzie na tle jeziora Pauzeńskiego robimy sobie pamiątkowe zdjęcie z Hondą.

Pozostając w lekko żeglarskim klimacie zmierzamy do Iławy. Zatrzymujemy się w malutkiej knajpce nad Jeziorakiem by podziwiać romantyczny zachód słońca nad najdłuższym jeziorem w Polsce. Po sytej kolacji ruszamy w stronę Torunia przecinając Brodnicki Park Krajobrazowy. W tak malowniczej scenerii, ponad 40-stu jezior otwieramy szeroko szyby i delektujemy się delikatnym cykaniem świerszczy, kumkaniem żab ukrytych w szuwarach i zapachem sosnowych borów. Zjeżdżamy z krajowej 15-stki w stronę Golubia-Dobrzynia, by podziwiać pięknie oświetlony, wznoszący się nad miastem czternastowieczny zamek krzyżacki.

Pierwszy dzień wycieczki kończymy w romantycznym, zabytkowym Toruniu. W świetle księżyca, spacerując ulicą Szeroką podążamy w stronę pomnika M. Kopernika, by po drodze kupić orginalne toruńskie pierniki. Grzechem byłoby spędzić całą noc w hotelu nie korzystając z uroków nocnego życia, które tętni w piwnicach średniowiecznych kamienic.

Po porannej kawie na toruńskim bulwarze przyjemnie zmęczeni wyruszamy do miasta zakochanych - Chełmna. Motyle w brzuchach kierują nas na trasę zakochanych, na końcu której przysiadamy na słynnej ławeczce. Przecinamy Wisłę i obieramy kurs na Grudziądz, by z lewej strony rzeki podziwiać najdłuższy w Europie kompleks średniowiecznych spichlerzy.

Wracając na drogę krajową nr 91 podążamy przez Bory Tucholskie w stronę Kartuz. Mijamy przepiękną Szwajcarię Kaszubską, zatrzymujemy się w najwyższym punkcie północnej Polski - Wierzycy. Tuż obok w Szymbarku znajduje się ciekawy skansen z przedziwnym "domkiem na głowie". Celem na dziś jest dzika, odosobniona plaża w małym Lubiatowie. Rozbijamy namiot i ruszamy na szeroką, piaszczystą plażę, by przy szumie fal podziwiać wielkie, pomarańczowe zachodzące słońce.

Ostatniego dnia podróży udajemy się szlakiem latarni morskich – Stilo, Rozewie, Jastarnia, Hel. Na tym niezwykłym półwyspie pobieramy lekcję kitesurfingu. Zmierzając w stronę Olsztyna zatrzymujemy się w Mechowie, gdzie podziwiamy tajemnicze piaskowe groty. Przejeżdżając przez Elbląg delikatnie zbaczamy by z bliska przyjrzeć się pochylniom z największą różnicą poziomów na kanale elbląskim. Powoli mijamy Pasłęk, Morąg zdając sobie sprawę, że ta niezwykła podróż dobiega końca. 3 dni z Hondą i przebyte około 1000 km były niezwykłe. Po ilości doznań i niezwykłych przygód zapragnęliśmy ją mieć.

5. Propozycja trasy Zbigniewa Kowalskiego. Wyślij sms o treści no.ha.5 pod numer 71160 (1 głos) lub 7248 (3 głosy) lub 73601 (5 głosów)
Nasza wycieczkę zaczynamy od wizyty w salonie Honda Daszuta, aby odebrać kluczyki następnie wyjeżdżamy na południe Polski do Oświęcimia. Tam spędzamy nockę. Po sobotnim siadaniu jedziemy do obozu koncentracyjnego , aby pokazać dzieciom największą tragedię ludzką. Potem wyjeżdżamy do Wadowic ,gdzie odwiedzamy rodzinne strony Karola Wojtyły (Jan Paweł II). Na zakończenie dnia dojeżdżamy do Wieliczki. Tam spędzamy noc z soboty na niedzielę z samego rana odwiedzamy kopalnię soli , a następnie jedziemy do Krakowa , aby zobaczyć kościół Mariacki. Na tym kończymy nasza podróż i powracamy wieczorem do Olsztyna .

4. Propozycja trasy Dariusza Kowalczyka. Wyślij sms o treści no.ha.4 pod numer 71160 (1 głos) lub 7248 (3 głosy) lub 73601 (5 głosów) Weekend naszych marzeń
Wycieczkę naszych marzeń rozpoczynamy od krótkiego, rodzinnego spaceru do salonu Hondy, po nowiutki, nowoczesny, zatankowany do pełna, przestronny, rodzinny samochód honda civic tourer. Po otrzymaniu kluczyków do w/w auta, dowodu rejestracyjnego, odpowiedniego pozwolenia i instruktarzu wyjeżdżamy z Olsztyna w najpiękniejszy zakątek naszego regionu, określany przez niektórych „cudem natury”.
Olsztyn – Mikołajki (85 km)

Wyjeżdżamy z salonu około 16:31 i przez Biskupiec, Mrągowo udajemy się do Mikołajek. O 18:25 spacerujemy już pasażem wzdłuż Jeziora Mikołowskiego. Wieczorem zatrzymujemy się w Hotelu Gołębiewskim na pierwszy nocleg. Do 21:00 korzystamy z Tropikalny (basenów, jacuzzi, zjeżdżalnie, sauny). W nocnym klubie w tym hotelu do północy bawimy się wspólnie na dyskotece.
Mikołajki-Białystok (172 km)

Jedziemy przez Orzysz, Ełk, Grajewo, Mońki, czyli zagłębie wyrobów mleczarskich do stolicy województwa podlaskiego Białegostoku. Zwiedzamy zabytki tj. Pałac Branickich, Park planty, Cerkiew św. Mikołaja. Po obiedzie jedziemy do Orli.
Białystok-Orla (58 km)

Jedziemy do magicznego miejsca, gdzie zamieszkują rdzenni mieszkańcy tych ziem. Niektórzy z nich mają nadprzyrodzony dar. Jedną z takich osób jest Pani Wiera, najstarsza i najbardziej doświadczona „szeptucha” żyjąca na Podlasiu. Dzięki szeptom, kierowanym bezpośrednio do Boga, oryginalnym ziołom, regionalnym rytuałom, uzdrawiają ciało ludzkie z wszelkich chorób. Za pomocą swej niezwykłej łączności z Bogiem wymazują cierpienie i troski z życia potrzebujących. Pamiętać jednak należy, aby do szeptach nie pukać do drzwi (w niedziele i święta obrządku wschodniego). W tych dniach szeptuchy nie spotykają się z potrzebującymi. Po wizycie u szeptuchy udajemy się do Narewki leżącej niemal w Puszczy Białowieskiej.
Orla-Narewka (Puszcza Białowieska 39 km)

Na nocleg zatrzymujemy się w jednym z wielu gospodarstw agroturystycznych w miejscowości Narewka. Po śniadaniu ruszamy do Puszczy Białowieskiej, gdzie znajdują się ostatnie fragmenty lasu o charakterze pierwotnym. Spacerując czynnie odpoczywamy w cieniu pierwotnych lasów, z dala od Olsztyńskiego zgiełku. Może uda nam się spotkać żubry. Bo „dobrze wpaść na żubra”.
Puszcza Białowieska-Olsztyn (290km)

Wracamy zadowoleni do domu. Po drodze odwiedzamy naszych bliskich z rodziny, dzielimy się wrażeniami z udanej wycieczki i opiniami dotyczącymi wypożyczonego auta. Nasza trasa to 644 km czystej przyjemności.

3. Propozycja trasy Tomasza Popowskiego. Wyślij sms o treści no.ha.3 pod numer 71160 (1 głos) lub 7248 (3 głosy) lub 73601 (5 głosów)
(kliknij w obrazek!)

2. Propozycja trasy Piotra Żmijewskiego Wyślij sms o treści no.ha.2 pod numer 71160 (1 głos) lub 7248 (3 głosy) lub 73601 (5 głosów)

1. Propozycja nadesłana przez Grzegorza Karpa. Wyślij sms o treści no.ha.1 pod numer 71160 (1 głos) lub 7248 (3 głosy) lub 73601 (5 głosów) (kliknij w obrazek!)