Wtorek, 6 grudnia 2022

Pierwsze rodzinne wakacje za nimi

2014-10-08 17:23:45 (ost. akt: 2014-10-08 15:30:13)

Autor zdjęcia: Arch. prywatne

Podziel się:

Choć za oknem czuć już jesienny chłód, wróćmy przynajmniej na chwilę do gorącego lata. A to za sprawą państwa Barwińskich. To oni zostali laureatami naszego plebiscytu. Czytelnicy "Naszego Olsztyniaka" uznali bowiem ich wakacyjną fotografię za najciekawszą.

Zdjęcie, które wysłaliśmy na konkurs zrobiliśmy podczas naszego weekendowego wypadu nad polskie morze. Byliśmy w Stegnie. Może były to tylko trzy dni, ale wypoczywaliśmy intensywnie. Na dłużej nie mogliśmy wyjechać ze względu na pracę męża – mówi Agnieszka Barwińska.

Rodzinny urlop

Pani Agnieszka na co dzień opiekuje się swoją 10-miesięczną córką Wiktorią. Jest na urlopie macierzyńskim. Jej mąż Dawid pracuje na dwie zmiany.
- To był pierwszy wakacyjny wyjazd naszej córci. Pogodę mieliśmy piękną, Wiktoria korzystała z uroków plaży. Kąpała się, biegała po piasku. Były babki, zamki, wdychanie jodu. Córka była szczęśliwa, a my z nią. Korzystaliśmy z atrakcji, by miło i rodzinnie spędzić czas. To takie niesamowite chwile - opowiada rozmówczyni.
Wiktoria jest wesołą, pogodną dziewczynką. Jest oczkiem w głowie swoich rodziców, którzy chcą jej uchylić nieba.

Podróż marzeń

- Czasem mąż nie potrzebuje nawet budzika, bo córcia budzi go rano. Lubi z nami dyskutować, cały czas gaworzy. Próbuje też chodzić. Jest przy tym nieuważna. Trzeba ją non stop pilnować, by krzywdy sobie nie zrobiła - dodaje laureatka naszej zabawy.
Spytaliśmy państwa Barwińskich o wakacje marzeń, gdzie chcieliby wyjechać, co zwiedzić.
- Na pewno marzy nam się podróż do ciepłych krajów. Nie wiem gdzie, w tym nie jesteśmy wybredni. Najważniejsze, by było ciepło. Mąż jest zmarźlakiem, więc trochę słońca nam się przyda. Może kiedyś spełnią się te marzenia i wyruszymy w podróż życia - kończy Agnieszka Barwińska.

Rodzina Barwińskich przysłała wakacyjne zdjęcie do naszego plebiscytu, w zamian czeka ich sesja zdjęciowa. To nagroda za zdobycie pierwszego miejsca w zabawie. Wykona ją znakomity fotograf — Krzysztof Omilian (http://milsztof.pl).