Sobota, 3 grudnia 2022

Łukasz Kruszewski

  • Tylko spokój nas uratuje

    2020-03-20 12:24:04

    To się narobiło, co? Z powodu niewidzialnego wirusa cały świat się zatrzymał i stanął na głowie. W perspektywie najbliższych tygodni, globalnie lepiej nie będzie, więc trzeba przygotować się na zmiany i trudne decyzje. Jak to zrobić, aby utrzymać się na powierzchni? Życie musi znowu stanąć na nogi, aby poradzić sobie z nowym wyzwaniem....

  • Komunikacja marketingowa w czasie kryzysu COVID-19

    2020-04-25 06:56:57

    Od zapaści gospodarczej, którą pamiętamy z 2008/2009 roku minęło ponad 10 lat. Od ostatniej pandemii świńskiej grypy podobnie. Ciekawe, że znów mamy do czynienia ze współistniejącymi zjawiskami (recesja + pandemia) a i tak jesteśmy zaskoczeni, jak drogowcy corocznym śniegiem.  Jeszcze z końcem lutego większość przedsiębiorców ...

  • O czym pisać na Facebook’u?

    2020-05-16 09:03:45

    Zanim przejdziemy do rzeczy, zacznijmy od tego, czy w ogóle masz coś do przekazania, czy chcesz to robić właśnie na Facebooku i czy ktoś będzie tym zainteresowany. Innymi słowy, pierwsze najważniejsze pytanie – po co chcesz to robić?  Jak zapewne wiesz, na tym portalu możesz działać jako osoba prywatna i jako firma.  Jeśli chcesz...

  • 5 porad marketingu osobistego

    2020-05-28 08:55:27

    Kiedy działasz na rynku chcąc nie chcąc budujesz markę. Warto budować ją mądrze. Przyjmij więc ode mnie 5 cennych porad marketingu osobistego. Artykuł 5 porad marketingu osobistego pochodzi z serwisu Marketing w Małej Firmie | Łukasz Kruszewski.

  • Jak prowadzić własnego bloga. Piguła.

    2020-06-02 11:22:37

    Blog to Twoje własne medium rozwoju osobistego, budowania wizerunku marki, kontaktu z klientami i wywierania wpływu na określoną grupę odbiorców. Uważam, że jest to jedna z najskuteczniejszych form budowania marki osobistej i pozyskiwania klientów. W tym artykule przeczytasz jak prowadzić własnego bloga.  Artykuł Jak prowadzić własnego...

  • Efektywna komunikacja na Facebooku. Krótki poradnik. 

    2020-06-12 14:58:45

    O Facebooku jako takim napisano już tak dużo, że przekonywanie że warto tam być i dlaczego może być już nudne. Przejdę więc do konkretów. Przeczytaj jak prowadzić efektywną komunikację na Facebooku. Jak budować wizerunek profesjonalisty Przypomnijmy sobie kilka rzeczy. Po pierwsze, budowanie wizerunku to decydowanie o tym, jak chcesz...

  • Persona. Jak ją stowrzyć?

    2020-06-22 06:04:24

    Opis persony to próba uchwycenia pewnych idealnych, powtarzalnych schematów postępowania danej grupy klientów. Nie znaczy to, że istnieje k o n k r e t n i e taka, a taka osoba. Oznacza to, że znaczna część grupy docelowej ma podobne bądź zbliżone doświadczenia, a ich zgrupowanie pozwala lepiej zrozumieć klienta.  Przykład: Asia Wodzisławska,...

  • Jak znaleźć swój wyróżnik na rynku?

    2020-07-07 08:02:11

    Największym wyzwaniem, z którym mierzysz się każdego dnia, jest odpowiedź na pytania: w co zainwestować swój czas? Na czym się skoncentrować i komu zapłacić najcenniejszą walutą – własną uwagą? Co czytać, co przeglądać, skąd czerpać wiedzę? Wreszcie – jak wykorzystać informacje? A dalej – jak nie zwariować, kiedy inni są...

  • Jak wykorzystywać networking w sprzedaży?

    2020-07-12 07:49:53

    Networking to metoda pozwalająca w sposób celowy budować bazę Twoich klientów. Tyle mówi definicja. Pewnie dlatego większości z nas kojarzy się z bezduszną (i często niefrasobliwą) wymianą wizytówek. Tymczasem główną zaletą networkingu  jest zwiększona widoczność na rynku i rozbudowana sieć godnych zaufania kontaktów, które...

  • A Ty jaką markę budujesz? Love Brand, Trust Brand, Do Brand.

    2020-08-18 08:18:06

    Nie jest ważne kim jesteś- trenerem personalnym, programistą, prowadzisz sklep z odzieżą, sprzedajesz nieruchomości czy naprawiasz zegarki. W każdej z tych ról jesteś sprzedawcą. Twoja praca – w wymiarze ekonomicznym – sprowadza się do wpływu na Twoje konto określonej sumy pieniędzy za rozwiązanie problemu. Twoja skuteczność...

  • Co wspólnego ma sprzedawca z dżemem?

    2019-06-10 23:00:12

    Manipulacje, triki, wątpliwe zagrania, sztuczki. To z jednej strony. Z drugiej mamy Briana Tracy’ego, książki motywacyjne, filmy w stylu Wilka z Wall Street czy esencjonalną scenę z kultowego Glengarry Glen Ross z prześwietnym Alekiem Baldwinem. Czy psychologia sprzedaży musi przypominać tragikomedię z wątpliwym zakończeniem? Bynajmniej....

  • Tylko spokój nas uratuje

    2020-03-20 12:24:04

    To się narobiło, co? Z powodu niewidzialnego wirusa cały świat się zatrzymał i stanął na głowie. W perspektywie najbliższych tygodni, globalnie lepiej nie będzie, więc trzeba przygotować się na zmiany i trudne decyzje. Jak to zrobić, aby utrzymać się na powierzchni? Życie musi znowu stanąć na nogi, aby poradzić sobie z nowym wyzwaniem....

  • Komunikacja marketingowa w czasie kryzysu COVID-19

    2020-04-25 06:56:57

    Od zapaści gospodarczej, którą pamiętamy z 2008/2009 roku minęło ponad 10 lat. Od ostatniej pandemii świńskiej grypy podobnie. Ciekawe, że znów mamy do czynienia ze współistniejącymi zjawiskami (recesja + pandemia) a i tak jesteśmy zaskoczeni, jak drogowcy corocznym śniegiem.  Jeszcze z końcem lutego większość przedsiębiorców ...

  • O czym pisać na Facebook’u?

    2020-05-16 09:03:45

    Zanim przejdziemy do rzeczy, zacznijmy od tego, czy w ogóle masz coś do przekazania, czy chcesz to robić właśnie na Facebooku i czy ktoś będzie tym zainteresowany. Innymi słowy, pierwsze najważniejsze pytanie – po co chcesz to robić?  Jak zapewne wiesz, na tym portalu możesz działać jako osoba prywatna i jako firma.  Jeśli...

  • Czym jest BI, BPM i jak wpływają one na funkcjonowanie firmy i zarządzanie nią w czasie rzeczywistym. Wywiad z Mikołajem Stępniem.

    2019-11-22 17:18:53

    Business Intelligence, BPM – Business Process Management  i jak wpływają one na funkcjonowanie firmy? O tym jak narzędzia umożliwiają nam zarządzanie firmą w czasie rzeczywistym i dlaczego nie stać nas na bycie technologicznymi ignorantami opowiada Mikołaj Stępień, CEO firmy ASARI. Badania przeprowadzone w polskich firmach wskazują...