Łukasz Kruszewski
-
Tylko spokój nas uratuje
2020-03-20 12:24:04
To się narobiło, co? Z powodu niewidzialnego wirusa cały świat się zatrzymał i stanął na głowie. W perspektywie najbliższych tygodni, globalnie lepiej nie będzie, więc trzeba przygotować się na zmiany i trudne decyzje. Jak to zrobić, aby utrzymać się na powierzchni? Życie musi znowu stanąć na nogi, aby poradzić sobie z nowym wyzwaniem....
-
Komunikacja marketingowa w czasie kryzysu COVID-19
2020-04-25 06:56:57
Od zapaści gospodarczej, którą pamiętamy z 2008/2009 roku minęło ponad 10 lat. Od ostatniej pandemii świńskiej grypy podobnie. Ciekawe, że znów mamy do czynienia ze współistniejącymi zjawiskami (recesja + pandemia) a i tak jesteśmy zaskoczeni, jak drogowcy corocznym śniegiem. Jeszcze z końcem lutego większość przedsiębiorców ...
-
O czym pisać na Facebook’u?
2020-05-16 09:03:45
Zanim przejdziemy do rzeczy, zacznijmy od tego, czy w ogóle masz coś do przekazania, czy chcesz to robić właśnie na Facebooku i czy ktoś będzie tym zainteresowany. Innymi słowy, pierwsze najważniejsze pytanie – po co chcesz to robić? Jak zapewne wiesz, na tym portalu możesz działać jako osoba prywatna i jako firma. Jeśli chcesz...
-
5 porad marketingu osobistego
2020-05-28 08:55:27
Kiedy działasz na rynku chcąc nie chcąc budujesz markę. Warto budować ją mądrze. Przyjmij więc ode mnie 5 cennych porad marketingu osobistego. Artykuł 5 porad marketingu osobistego pochodzi z serwisu Marketing w Małej Firmie | Łukasz Kruszewski.
-
Jak prowadzić własnego bloga. Piguła.
2020-06-02 11:22:37
Blog to Twoje własne medium rozwoju osobistego, budowania wizerunku marki, kontaktu z klientami i wywierania wpływu na określoną grupę odbiorców. Uważam, że jest to jedna z najskuteczniejszych form budowania marki osobistej i pozyskiwania klientów. W tym artykule przeczytasz jak prowadzić własnego bloga. Artykuł Jak prowadzić własnego...
-
Efektywna komunikacja na Facebooku. Krótki poradnik.
2020-06-12 14:58:45
O Facebooku jako takim napisano już tak dużo, że przekonywanie że warto tam być i dlaczego może być już nudne. Przejdę więc do konkretów. Przeczytaj jak prowadzić efektywną komunikację na Facebooku. Jak budować wizerunek profesjonalisty Przypomnijmy sobie kilka rzeczy. Po pierwsze, budowanie wizerunku to decydowanie o tym, jak chcesz...
-
Persona. Jak ją stowrzyć?
2020-06-22 06:04:24
Opis persony to próba uchwycenia pewnych idealnych, powtarzalnych schematów postępowania danej grupy klientów. Nie znaczy to, że istnieje k o n k r e t n i e taka, a taka osoba. Oznacza to, że znaczna część grupy docelowej ma podobne bądź zbliżone doświadczenia, a ich zgrupowanie pozwala lepiej zrozumieć klienta. Przykład: Asia Wodzisławska,...
-
Jak znaleźć swój wyróżnik na rynku?
2020-07-07 08:02:11
Największym wyzwaniem, z którym mierzysz się każdego dnia, jest odpowiedź na pytania: w co zainwestować swój czas? Na czym się skoncentrować i komu zapłacić najcenniejszą walutą – własną uwagą? Co czytać, co przeglądać, skąd czerpać wiedzę? Wreszcie – jak wykorzystać informacje? A dalej – jak nie zwariować, kiedy inni są...
-
Jak wykorzystywać networking w sprzedaży?
2020-07-12 07:49:53
Networking to metoda pozwalająca w sposób celowy budować bazę Twoich klientów. Tyle mówi definicja. Pewnie dlatego większości z nas kojarzy się z bezduszną (i często niefrasobliwą) wymianą wizytówek. Tymczasem główną zaletą networkingu jest zwiększona widoczność na rynku i rozbudowana sieć godnych zaufania kontaktów, które...
-
A Ty jaką markę budujesz? Love Brand, Trust Brand, Do Brand.
2020-08-18 08:18:06
Nie jest ważne kim jesteś- trenerem personalnym, programistą, prowadzisz sklep z odzieżą, sprzedajesz nieruchomości czy naprawiasz zegarki. W każdej z tych ról jesteś sprzedawcą. Twoja praca – w wymiarze ekonomicznym – sprowadza się do wpływu na Twoje konto określonej sumy pieniędzy za rozwiązanie problemu. Twoja skuteczność...
-
Co wspólnego ma sprzedawca z dżemem?
2019-06-10 23:00:12
Manipulacje, triki, wątpliwe zagrania, sztuczki. To z jednej strony. Z drugiej mamy Briana Tracy’ego, książki motywacyjne, filmy w stylu Wilka z Wall Street czy esencjonalną scenę z kultowego Glengarry Glen Ross z prześwietnym Alekiem Baldwinem. Czy psychologia sprzedaży musi przypominać tragikomedię z wątpliwym zakończeniem? Bynajmniej....
-
Tylko spokój nas uratuje
2020-03-20 12:24:04
To się narobiło, co? Z powodu niewidzialnego wirusa cały świat się zatrzymał i stanął na głowie. W perspektywie najbliższych tygodni, globalnie lepiej nie będzie, więc trzeba przygotować się na zmiany i trudne decyzje. Jak to zrobić, aby utrzymać się na powierzchni? Życie musi znowu stanąć na nogi, aby poradzić sobie z nowym wyzwaniem....
-
Komunikacja marketingowa w czasie kryzysu COVID-19
2020-04-25 06:56:57
Od zapaści gospodarczej, którą pamiętamy z 2008/2009 roku minęło ponad 10 lat. Od ostatniej pandemii świńskiej grypy podobnie. Ciekawe, że znów mamy do czynienia ze współistniejącymi zjawiskami (recesja + pandemia) a i tak jesteśmy zaskoczeni, jak drogowcy corocznym śniegiem. Jeszcze z końcem lutego większość przedsiębiorców ...
-
O czym pisać na Facebook’u?
2020-05-16 09:03:45
Zanim przejdziemy do rzeczy, zacznijmy od tego, czy w ogóle masz coś do przekazania, czy chcesz to robić właśnie na Facebooku i czy ktoś będzie tym zainteresowany. Innymi słowy, pierwsze najważniejsze pytanie – po co chcesz to robić? Jak zapewne wiesz, na tym portalu możesz działać jako osoba prywatna i jako firma. Jeśli...
-
Czym jest BI, BPM i jak wpływają one na funkcjonowanie firmy i zarządzanie nią w czasie rzeczywistym. Wywiad z Mikołajem Stępniem.
2019-11-22 17:18:53
Business Intelligence, BPM – Business Process Management i jak wpływają one na funkcjonowanie firmy? O tym jak narzędzia umożliwiają nam zarządzanie firmą w czasie rzeczywistym i dlaczego nie stać nas na bycie technologicznymi ignorantami opowiada Mikołaj Stępień, CEO firmy ASARI. Badania przeprowadzone w polskich firmach wskazują...